Červen 2010

Pro nemoc- zavřeno

30. června 2010 v 10:15 | Vixy |  Ostatní
Ahoj milí čtenáři, 
vím, že nedočkavě čekáte na další články od Hayley...
Ale v tuto chvíli to nebude možné. Hay se rozbil počítač. Má sice ještě jeden, ale tam nemají internet. Navíc byla na očkování a měla nemilou reakci na vakcínu. Zvrací, má horečky, celé dny jí je špatně. Takže si musíte počkat až se jí udělá lépe a pojede k babičce, kde se vám bude plně věnovat..! 
Dnes jsem byla u ní doma jí donést bačkory a....zase spala, tak nevím...Snad jí bude lépe...

Terčina spolužačka
V.

Tomb Raider Origins Koncepty

18. června 2010 v 14:27 | Hayley |  TR O Novinky
Tvůrkyně konceptů Shao Wei Liu v Crystal Dynamics, na své stránce předvedla nějaké své kresby které se ztotožňují s TR origins.Podle člena serveru Tomb Raider Forums oba artworky zobrazují svěží tropickou scénu.
1
2
3

Tomb Raide I-Informace

18. června 2010 v 14:16 | Hayley |  TR1 Informace
Informace
TOMB RAIDER: FEATURING LARA CROFT

Informace
vydavatel: Eidos Interactive
vývojář: Core Design
rok a měsíc vydání: listopad 1996

Hra vyšla pro tyto platformy: PC, Mac, PlayStation, Sega Saturn, PDA, Nokia N-Gage

MS DOS 5.0 nebo vyšší
- Windows 95 DOS (správně nakonfigurované)
(pokud si budete tuto hru kupovat přes e-shop měla by už být předělaná pro lepší typy PC, takže by se vám měla rozjet i na XP)
- Pentium 60 (P90 doporučeně)
- 8MB RAM.
- 2x CD-ROM mechanika
- V dnešní době podporuje většinu grafických karet

Tomb Raider II-Informace

18. června 2010 v 14:03 | Hayley |  TR2 Informace
Informace
TOMB RAIDER 2: STARRING LARA CROFT Dagger of Xian

Informace

datum vydání: listopad 1997
vydavatel: Eidos Interactive
vývojář: Core Design
platformy: PC, Mac, PlayStation
počet levelů: 18
počet secretů: 48

V tomto příběhu hledá hlavní hrdinka Lara Croft Xianskou dýku, o které se kdysi v Číně vyprávělo, že dá svému majiteli ohromnou moc, pokud si s ní probodne srdce.
Lara Croft začíná svůj příběh v Číně u Velké čínské zdi. Při hledání Xianské dýky zjistí, že není sama, kdo má o tento vzácný artefakt zájem. Je zde italská mafiánská skupina vedená Marcem Bartolim.



Pentium 166Mhz
16MB RAM
DirectX 6 Oa. compatible sound Card
DirectX 6.Oa compatible graphic card
4x cd-rom drive
Windows 95/98

Recenze
Koneckonců taková virtuální hvězda má své nesporné výhody. Není neposlušná, nemá přehnané nároky na honoráře, je vždy tam, kde ji potřebujete, nestárne (když nechcete) a taky vám nevhodně neotěhotní. Celkem není důvod neudělat s ní další hru, zvláště když se první díl prodával tak dobře.
Když se minulý rok objevila téměř nečekaně hra Tomb Raider od tehdy neznámého týmu Core Design, vydávajícího pod začínajícím Eidosem, zřejmě jen málokdo čekal, jaký hit se z ní a z její hlavní hrdinky brzy stane. Tehdy Tomb Raider, první hra s atmosférou filmu, odstartoval novou éru akčních adventur. Nijak převratný, ale výborně použitý engine, skvělá volba hlavní hrdinky a hlavně to, že na její postavu bylo po celou hru vidět, osvědčený indiana-jonesovský námět, umožňující provést hráče po nejrůznějších exotických místech, a také nezanedbatelný sexuální náboj již zmiňované hlavní hrdinky, to vše vykoplo Tomb Raidera do čela většiny hitparád a udělalo z něj nelepší hru roku 1996. Vzhledem k tomu, že se druhý díl objevil relativně brzy po prvním, vyvstala nutně otázka, bude to jen: *Běhej, skákej a střílej Laro, jen ať to sype!·, nebo se dočkáme něčeho nového?Děj se točí okolo tajemné dýky Xianu, o které legenda říká, že kdo ji ponoří do svého srdce, získá sílu draka. Po dlouhá staletí vlastnil tuto dračí rybičku čínský císař a s její silou i svými armádami odrážel nepřátele od hranic své rozlehlé říše. Ale jak se říká; *Všeho do času, Dallas na věky,· a jednoho dne se proti císaři postavili tibetští mniši, kteří mocnému čínskému vládci dýku ze srdce vyjmuli, ten tak ztratil svou sílu a zemřel. Mniši dýku opět ukryli na její původní místo kdesi v čínské zdi a celá věc by tím mohla docela dobře skončit. Neskončila.Druhý díl se opravdu pohybuje jen v intencích vymezených prvním dílem, což je celkem pochopitelné, uvědomíme-li si, že hlavním cílem této hry je zopakovat Eidosu předešlý obrovský úspěch, ale i tak je pojetí dvojky výrazně jiné. Určitých změn se můžeme dopátrat už jen na hlavní představitelce. Lara si nechala narůst culík, který se jí pak ve větru rozkošně vlní, prošla plastickou operací ňader, při které dostala nejen silikonové implantáty, ale zručný programátor od Core její přednosti patřičně zaoblil. Na žádost hráčů se Lara naučila šplhat po stěnách, dostala nové zbraně a také světlice, kterými si může v temných prostorách svítit. Vůbec se spousta vylepšení týká hlavně sesbíraných přání a komentářů od hráčů, což je myslím jedině dobře.Další, a vlastně jediný opravdu výrazný prvek hry se částečně odvíjí od výše uvedené základní dějové line. Dýka Xianu samozřejmě neláká jen Xenu (chci říct Laru), ale i další dvě strany, jejichž totožnost odhalíte až během hry. Právě tyto další strany zavedou Laru i mimo dávno opuštěné chrámy, kobky nebo tunely plné smrtících pastí, které chrání nejrůznější poklady světa, a ve kterých potkáte čas od času jen zatoulaná zvířata, ale i mezi obývaná místa, což má za následek mnohem více lidských protivníků. I to je překvapivě jedno z přání hráčů, i když já osobně jsem byl s minulými nepřáteli docela spokojen.Abyste mi dobře rozuměli, i ve dvojce se budete občas pohybovat po dávno ztracených městech, chrámech a jeskyních, ale dominantou jsou zde prostory, ve kterých se mohou vyskytovat lidé. V tolik populárních Benátkách, mořských a podmořských komplexech nebo na horách budete zápolit s mnoha akčně-logickými problémy, jejichž hustota a provedení je téměř vražedné. Většina problémů se sice týká otázky: *Jak se dostanu támhle?·, ale buďte si jisti, že to stačí. Protože to *támhle·, je většinou na druhém konci propasti, za těžkými vraty nebo jinou překážkou a snad nikdy nestačí jen skočit nebo zatáhnout za nějakou páku. Navíc se pod vámi neustále něco propadá, ve směru, kam skáčete, se zrovna houpají těžké ocelové háky, ze strany se pohybuje stěna s hřeby a když už náhodou skočíte dobře, skočili jste pravděpodobně do nějakého ohně nebo kyseliny. Jednou jsem se dokonce probral hluboko na mořském dně, takže vyplavat se nedalo, všude tma jako víte kde, nikde možnost záchrany a navíc kolem plaval hladový žralok, který na mě nevrtěl přátelsky ploutví, jak jsem se zpočátku naivně domníval.Tomb Raider II je dělaný s velkou dávkou invence, ale s malou dávkou logiky. Například po některých šikmých stěnách nemohu chodit a jen po nich sklouznu, to beru, i když si myslím, že s určitou dávkou opatrnosti bych třeba po taškových střechách chodit mohl. Po některých zase chodit mohu, ale jen do té doby, dokud se to autorům hodí, pak se na nich mohu jen zachytit (viz. kauza plátěných stříšek). Nehledě k tomu, že většina ostatních plošin je jen o malilinkatý kousek výše, než mohu doskočit. Nebo si vezměte ohně, je to bezvadný nápad, když Lara skočí do ohně a začne hořet, ale ona začíná hořet i když je v takové vzdálenosti, ve které bych se za normálních okolností ani neohřál (hoří i v případech, kdy zrovna vylezla z vody).Rovněž nepřátelé, kteří mimochodem mnoho inteligence nepobrali, se objevují nejraději na uzavřených místech, která jste právě vystříleli a naprosto nepřichází v úvahu, že by se tam kolem vás mohli někudy dostat. Navíc mám velmi silný pocit, že kromě případů, kdy je program nasazuje až po té co se otočíte zády, se začínají hýbat teprve v momentě, kdy na ně vidím. Naštěstí nebývají živí protivníci příčinou vašeho úmrtí, protože jich ve hře mnoho není a navíc, jak už jsem řekl, jsou v podstatě dost hloupí. Mnohem častěji naleznete svou smrt na dně propastí, jejichž druhý okraj se původně zdál tak blízko.Už první díl podporoval, díky dodatečnému patchi, 3D akcelerátory. Ve dvojce je podpora standardně implementována do hry. Samotný engine pak od prvního dílu doznal také několik změn. Tak především byl trochu vylepšen pohyb kamery. Nemělo by se stávat, že vám Lařino tělo zakryje celý výhled, ale na druhou stranu jste stále nuceni skákat na místa a z míst, která díky tomu, že kamera zabírá především vás, vůbec nevidíte (což se pochopitelně dá dobře vyřešit rozhlížením, které ale zase trochu zdržuje). Rovněž už se nemusíte pohybovat jen po svých, ale máte k dispozici nejrůznější vozítka (motorový člun, skútr). Byly přidány stěny, po kterých lze šplhat. Byl vylepšen pobyt pod vodou. Na druhou stranu se autorům nepodařilo odstranit ty nejhorší chyby, jakými jsou vypadávání polygonů. Někdy to zašlo tak daleko, že jsem si nebyl jist, zda je předemnou opravdu propast nebo jen vypadl polygon. Také otexturování polygonů vypadá na první pohled výborně, ale při bližším ohledání zjistíte, že na sebe textury pořádně nenavazují. Kromě toho i perspektiva je v této hře poněkud slabší (o to víc, že je díky neustálým skokům odněkud někam potřebnější). I když je engine jako celek dobrý, rozhodně nemá nic společného s precizností Quaka.Závěrem lze říci jen tolik. Tomb Raider II je důstojným nástupcem předchozího dílu a pokud mu prominete těch několik chyb, z nichž nejméně polovinu jste promíjeli už minule, bude pro vás dobrou zábavou.CheatyVšechny zbraně a plná munice:Vezmi si do ruky zapálenou světlici, pak udělej krok dopředu a krok dozadu (se SHIFTem), otoč se třikrát dokola a skoč dozadu (s ALTem).Další level:Vezmi si do ruky zapálenou světlici, pak udělej krok dopředu a krok dozadu, otoč se třikrát dokola a skoč dopředu.


Internet selhal....

14. června 2010 v 7:31 | Hayley
23
Takže asi jste zjistili že jsem tady teď nebyla.Důvod je takový že nám prostě přestává jít internet.Máme ho spojený s celým domem takže si budu muset počkat než koupíme svůj.Přesně nevím kdy si ho pořídíme.Internet jde zřídka ráno jako teď tak sem píšu abyste věděly co se děje.